Mokslinės veiklos sąsaja su pedagogine veikla (parašyti)
Mokslinių tyrimų rezultatai panaudojami dėstant modulius "Ugdymo filosofija", "Kritinis mąstymas ir akademinė komunikacija", "Olimpinis judėjimas ir sporto etika".
2023
Mokslinės veiklos sąsaja su pedagogine veikla (parašyti)
Mokslinių tyrimų rezultatai panaudojami dėstant modulius "Ugdymo filosofija", "Kritinis mąstymas ir akademinė komunikacija", "Olimpinis judėjimas ir sporto etika"
2022
Mokslinės veiklos sąsaja su pedagogine veikla (parašyti)
Dėstomi moduliai "Kritinis mąstymas ir akademinė komunikacija" bei "Sporto ir ugdymo filosofija", iš kurių tematikos yra rašomi moksliniai straipsniai.
2020
Mokslinės veiklos sąsaja su pedagogine veikla (parašyti)
Spausdinami moksliniais straipsniai, kurie savo tematika siejasi su moduliais "Sporto ir ugdymo filosofija", "Įvadas į kritinį mąstymą" ir t.t.
2019
Mokslinės veiklos sąsaja su pedagogine veikla (parašyti)
Spausdinami moksliniais straipsniai, kurie savo tematika sieja si su moduliais "Sporto ir ugdymo filosofija", "Įvadas į kritinį mąstymą" ir t.t.
Išklausytos tobulinimosi, kvalifikacijos paskaitos, seminarai, kursai
Įvertinimas valandomis
Tarptautinė konferencija “Navigating Ethical Challenges in Academia: the Role of AI and Trust”
6 val.
„Kaip dirbtinis intelektas gali padėti dėstytojams kuriant užduotis ir rengiant el. studijų medžiagą?"
2 val.
Kibernetinės higienos mokymai
2 val.
2023
Išklausytos tobulinimosi, kvalifikacijos paskaitos, seminarai, kursai
Įvertinimas valandomis
dalyvavo 2023 m. gegužės 23 d. eLABa konsorciumo organizuotame 2 ak. val. praktiniame seminare „Duomenų apsauga – mūsų bendras iššūkis“
2 val.
dalyvavo 3 a. val. nuotoliniuose mokymuose „Dirbtinis intelektas studijose: galimybės ir ribos"
3 val.
dalyvavo 2 a. val. nuotoliniuose mokymuose „(Ne)Išnaudotos MOODLE aplinkos galimybės
2 val.
dalyvavo 1,5 val. trukmės seminare LSU bendruomenei "Psichoemocinė asmens sveikata: problemos ir pagalbos trikimas"
1,5 val.
dalyvavo 2 a. val. nuotoliniuose mokymuose „Dirbtinio intelekto taikymas šiuolaikinėse sistemose".
2 val.
2022
Išklausytos tobulinimosi, kvalifikacijos paskaitos, seminarai, kursai
Įvertinimas valandomis
dalyvauta mokymuose "ScienceDirect in didactics - webinar for librarians and academics"
2
dalyvauta mokymuose "Kibernetinė higiena (kaip valyti savo kibernetinius dantis)"
2
2021
Išklausytos tobulinimosi, kvalifikacijos paskaitos, seminarai, kursai
Mokymai "Microsoft TEAMS platformos naudojimas nuotoliniam darbui ir mokymams"
Paskaita/diskusija ,,Virtualios dėstytojų ir studentų auditorijos issukiai"
Seminaras apie intelektinę nuosavybę
2020
Išklausytos tobulinimosi, kvalifikacijos paskaitos, seminarai, kursai
Paskaita "Akademinė etika, tyrimų etika" (2 val.)
Seminaras "Įtaigus viešas kalbėjimas ir auditorijos valdymas" (4 val.)
Seminaras "Sudėtingų bendravimo situacijų valdymas, arba ką daryti, kad bendravimas (ne)taptų konfliktu" (4 val.))
Seminarai "Virtualus mokymas (kas tai? kuo skiriasi nuo nuotolimnio mokymo? kaip jį organizuoti aukštojoje mokykloje?)" (2 val.) ir "Atsiskaitymų nuotoliniu būdu organizavimas, siekiant minimizuoti nusirašymo galimybes: scenarijai, rekomendacijos" (2 val.)
Erasmus + virtualus mobilumas. Rygos kūno kultūros akademijoje skaitytos paskaitos tema "Athletes’ Self-awareness and Self-control: Contemporary theoretical and practical issues" (8 val.))
2019
Išklausytos tobulinimosi, kvalifikacijos paskaitos, seminarai, kursai
Internetinė nuoroda ir sklaidos šaltinis (dokumentas)
Mokslinio tyrimo viešinimas LSU tinklapyje 2024 01 11
Lietuvos sporto universiteto (LSU) mokslininkų doc. dr. Tomo Sauliaus ir prof. dr. Romualdo Malinausko straipsnis, kuriame nagrinėjamas studentų emocijų reguliavimo fenomenas, publikuotas mokslo žurnale Current psychology (Springer leidykla). Pagrindinės tyrimo išvados yra šios: kitų žmonių charakteristikos yra dažniausiai identifikuojami emocijų sukėlėjai; hedonistiniai ir instrumentiniai tikslai yra dažniausiai identifikuojami emocijų reguliavimo tikslai; dėmesio sutelkimas ir emocijų slopinimas yra dažniausiai dalyvių pasitelkiamos emocijų reguliavimo strategijos.
Internetinė nuoroda ir sklaidos šaltinis (dokumentas)
Mokslinio tyrimo viešinimas LSU tinklapyje 2023 m. balandžio 7 d.
Lietuvos sporto universiteto (LSU) mokslininkų doc. dr. Tomo Sauliaus ir prof. dr. Romualdo Malinausko straipsnis empiriškai pagrindžia, kad Racionalios emocinės elgesio terapijos metodų taikymas gali padėti pagerinti būsimų trenerių psichologinę adaptaciją po pandemijos.Tyrimas atskleidžia, kokiomis priemonėmis galėtų būti stiprinamas sportininkų bei sporto trenerių psichologinis atsparumas ir tobulinami jų emocijų valdymo įgūdžiai. Darytina apibendrinanti išvada, kad suvokus neigiamų minčių reikšmę neadaptyvių emocijų atsiradimui, tampa aiškesnės sportininkų bei sporto trenerių emocinių problemų prevencijos galimybė
Saulius, Tomas; Malinauskas, Romualdas. How do foreign students from different collectivist countries perceive interpersonal emotion regulation? A thematic analysis in Lithuania // Education sciences. Basel : MDPI AG. ISSN 2227-7102. 2025, vol. 15, iss. 1, art. no. 46, p. 1-17. DOI: 10.3390/educsci15010046.
[ Scopus;
Emerging Sources Citation Index (Web of Science);
]
[]
[]
Straipsnis Scopus DB
Malinauskas, Romualdas; Pocius, Eimantas; Saulius, Tomas; Sniras, Sarunas. Validity confirmation of the Lithuanian form for mental toughness questionnaire among sport schools’ students // International journal of evaluation and research in education (IJERE). Yogyakarta : Institute of Advanced Engineering and Science. ISSN 2252-8822. eISSN 2620-5440. 2025, vol. 14, no. 2, p. 1557-1566. DOI: 10.11591/ijere.v14i2.
[ Scopus;
Education Source;
]
[]
[]
2024
Straipsnis Web of Science DB
Saulius, Tomas; Malinauskas, Romualdas. Working students’ perceptions of the emotion regulation process. A qualitative study // Current psychology. New York : Springer. ISSN 1046-1310. eISSN 1936-4733. 2024, vol. 43, p. 10825-10838. DOI: 10.1007/s12144-023-05214-8.
[ Social Sciences Citation Index (Web of Science);
Scopus;
]
[ CiteScore: 4.60,
SNIP: 1.404 SJR: 1.001 SJR: 1.001]
[ Indėlis: 1.000]
Malinauskas, Romualdas K.; Pocius, Eimantas; Saulius, Tomas. Adaptation of psychological performance inventory for sport schools’ students // European journal of contemporary education. Bratislava : Academic Publishing House Researcher s.r.o. ISSN 2304-9650. eISSN 2305-6746. 2024, vol. 13, no. 1, p. 132-140. DOI: 10.13187/ejced.2024.1.132.
[ Scopus;
Emerging Sources Citation Index (Web of Science);
Academic Paieška Complete;
ERIC;
]
[ CiteScore: 2.90,
SNIP: 0.883 SJR: 0.331 SJR: 0.331]
[ Indėlis: 0.643]
Konferencijos pranešimo tezės
Slivinskienė, Viktorija; Saulius, Tomas. Ukrainiečių pabėgėlių akultūracija ugdymo per sportą kontekstuose. Mokslinių tyrimų apžvalga // Sportininkų rengimo valdymas ir sportininkų darbingumą lemiantys veiksniai: tarptautinė mokslinė-praktinė konferencija, 2024 m. gruod. 12 d. Kaunas, Lietuva : programa ir pranešimų tezės. Kaunas : Lietuvos sporto universitetas. eISSN 2538-7952. 2024, p. 16. Prieiga per internetą: <http://dspace.lsu.lt/handle/123456789/122> [žiūrėta 2024-12-18].
[]
[]
Rožys, Evaldas; Saulius, Tomas. Fizinio aktyvumo įtraukimas į holistinį ugdymą. Google Scholar publikacijų turinio analizė // Sportininkų rengimo valdymas ir sportininkų darbingumą lemiantys veiksniai: tarptautinė mokslinė-praktinė konferencija, 2024 m. gruod. 12 d. Kaunas, Lietuva : programa ir pranešimų tezės. Kaunas : Lietuvos sporto universitetas. eISSN 2538-7952. 2024, p. 17. Prieiga per internetą: <http://dspace.lsu.lt/handle/123456789/122> [žiūrėta 2024-12-18].
[]
[]
2023
Straipsnis Web of Science DB
Saulius, Tomas; Malinauskas, Romualdas. Using rational emotive behavior therapy to improve psychological adaptation among future coaches in the post-pandemic era // Healthcare. Basel : MDPI. ISSN 2227-9032. 2023, vol. 11, iss. 6, art. no. 803, p. 1-15. DOI: 10.3390/healthcare11060803.
[ Social Sciences Citation Index (Web of Science);
Scopus;
DOAJ;
]
[ CiteScore: 2.70,
SNIP: 0.869 SJR: 0.550 SJR: 0.550]
[ Indėlis: 1.071]
Straipsnis kitoje DB
Pupkis, Algirdas; Saulius, Tomas. Education of critical thinking of university students // Humanities studies. Zaporozhzhia : Publishing House Helvetica. ISSN 2708-0390. eISSN 2708-0404. 2023, vol.15 (92), p. 112-119. DOI: 10.32782/hst-2023-15-92-13.
[ Index Copernicus;
]
[]
[]
Pupkis, Algirdas; Saulius, Tomas. Higher education: academic freedom and social responsibility // Humanities studies. Zaporozhzhia : Publishing House Helvetica. ISSN 2708-0390. eISSN 2708-0404. 2023, vol. 17 (94), p. 127-136. DOI: 10.32782/hst-2023-17-94-13.
[]
[]
Konferencijos pranešimo tezės
Martinkėnas, Paulius; Saulius, Tomas. Olimpinių vertybių ugdymo tyrimų metmenys // Sportininkų rengimo valdymas ir sportininkų darbingumą lemiantys veiksniai: tarptautinė mokslinė-praktinė konferencija, 2023 m. gruod. 14 d. Kaunas, Lietuva : programa ir pranešimų tezės. Kaunas : Lietuvos sporto universitetas. eISSN 2538-7952. 2023, p. 37. Prieiga per internetą: <http://dspace.lsu.lt/handle/123456789/115> [žiūrėta 2023-12-23].
[]
[]
Surdokaitė, Kristina; Saulius, Tomas. Autistiškų vaikų socialinių įgūdžių ugdymo tendencijos // Sportininkų rengimo valdymas ir sportininkų darbingumą lemiantys veiksniai: tarptautinė mokslinė-praktinė konferencija, 2023 m. gruod. 14 d. Kaunas, Lietuva : programa ir pranešimų tezės. Kaunas : Lietuvos sporto universitetas. eISSN 2538-7952. 2023, p. 44. Prieiga per internetą: <http://dspace.lsu.lt/handle/123456789/115> [žiūrėta 2023-12-23].
[]
[]
2022
Straipsnis Web of Science DB
Malinauskas, Romualdas K.; Saulius, Tomas. Perceived academic stress and social support among university undergraduate students during COVID–19 pandemic // European journal of contemporary education. Bratislava : Academic Publishing House Researcher s.r.o. ISSN 2304-9650. eISSN 2305-6746. 2022, vol. 11, iss. 3, p. 807-816. DOI: 10.13187/ejced.2022.3.807.
[ Scopus;
Emerging Sources Citation Index (Web of Science);
Academic Paieška Complete;
ERIC;
]
[ CiteScore: 3.40,
SNIP: 1.032 SJR: 0.619 SJR: 0.619]
[ Indėlis: 0.714]
2021
Straipsnis Web of Science DB
Saulius, Tomas; Malinauskas, Romualdas. Involvement of critical thinking education in university studies: a qualitative research // European journal of contemporary education. Bratislava : Academic Publishing House Researcher s.r.o. ISSN 2304-9650. eISSN 2305-6746. 2021, vol. 10, iss. 1, p. 113-126. DOI: 10.13187/ejced.2021.1.113.
[ Scopus;
Emerging Sources Citation Index (Web of Science);
Academic Paieška Complete;
ERIC;
]
[ CiteScore: 3.00,
SNIP: 1.295 SJR: 0.517 SJR: 0.517]
[ Indėlis: 1.000]
Malinauskas, Romualdas K.; Saulius, Tomas. Peculiarities of perceived aggressiveness among youth school’s students // European journal of contemporary education. Bratislava : Academic Publishing House Researcher s.r.o. ISSN 2304-9650. eISSN 2305-6746. 2021, vol. 10, iss. 3, p. 664-669. DOI: 10.13187/ejced.2021.3.664.
[ Scopus;
Emerging Sources Citation Index (Web of Science);
Academic Paieška Complete;
ERIC;
]
[ CiteScore: 3.00,
SNIP: 1.295 SJR: 0.517 SJR: 0.517]
[ Indėlis: 0.429]
Vadovėlis
Saulius, Tomas. Kritinio mąstymo metodai : vadovėlis aukštųjų mokyklų studentams. 2-asis patais. ir papild. leid. Kaunas : Lietuvos sporto universitetas, 2021. 319 p. ISBN 9786098200423.
[]
[]
2020
Straipsnis Web of Science DB
Malinauskas, Romualdas K.; Saulius, Tomas. Dynamics of the sociability of future PE teachers in the first decades of the 21st century // European journal of contemporary education. Bratislava : Academic Publishing House Researcher s.r.o. ISSN 2304-9650. eISSN 2305-6746. 2020, vol. 9, iss. 1, p. 67-75. DOI: 10.13187/ejced.2020.1.67.
[ ERIC;
Academic Paieška Premier;
Emerging Sources Citation Index (Web of Science);
Scopus;
]
[ CiteScore: 1.90,
SNIP: 1.038 SJR: 0.378 SJR: 0.378]
[ Indėlis: 0.643]
Saulius, Tomas; Valanciene, Dovile; Bilan, Svitlana. Critical thinking in contemporary business education: philosophical perspectives // Transformations in business & economics = Verslo ir ekonomikos transformacijos. Vilnius : Vilnius University. ISSN 1648-4460. 2020, vol. 19, iss. 2, p. 21-37. Prieiga per internetą: <http://www.transformations.knf.vu.lt/50/ge50.pdf> [žiūrėta 2020-06-10].
[ Social Sciences Citation Index (Web of Science);
Scopus;
EconLit;
IBSS: International Bibliography of the Social Sciences;
]
[ CiteScore: 1.90,
SNIP: 0.571 SJR: 0.300 SJR: 0.300]
[ Indėlis: 1.214]
Valanciene, Dovile; Saulius, Tomas; Majauskiene, Daiva; Skurvydas, Albertas; Delibasic, Milica. Mindfulness - the best way to reduce stress at work? Some theoretical and empirical insights // Transformations in business & economics = Verslo ir ekonomikos transformacijos. Vilnius : Vilnius University. ISSN 1648-4460. 2020, vol. 19, iss. 2B (50B), p. 907-922. Prieiga per internetą: <http://www.transformations.knf.vu.lt/50b/article/mind> [žiūrėta 2021-04-14].
[ Social Sciences Citation Index (Web of Science);
Scopus;
EconLit;
IBSS: International Bibliography of the Social Sciences;
]
[ CiteScore: 1.90,
SNIP: 0.571 SJR: 0.300 SJR: 0.300]
[ Indėlis: 1.143]
2019
Kitas leidinys
Šukys, Saulius (sudarytojas); Malinauskas, Romualdas (sudarytojas); Saulius, Tomas (sudarytojas); Šniras, Šarūnas (sudarytojas); Bacevičienė, Miglė (sudarytojas); Jankauskienė, Rasa (sudarytojas); Malinauskienė, Vilija (sudarytojas); Emeljanovas, Arūnas (sudarytojas); Miežienė, Brigita (sudarytojas); Rutkauskaitė, Renata (sudarytojas); Gruodytė-Račienė, Rita; Trinkūnienė, Laima (sudarytojas); Maciulevičienė, Edita (sudarytojas); Skurvydas, Albertas (sudarytojas); Stanislovaitienė, Jūratė (sudarytojas); Masiulis, Nerijus (sudarytojas); Stasiulis, Arvydas (sudarytojas); Mamkus, Gediminas (sudarytojas); Kamandulis, Sigitas (sudarytojas); Lukonaitienė, Inga (sudarytojas); Vizbaraitė, Daiva (sudarytojas); Pokvytytė, Vaida (sudarytojas); Skučas, Kęstutis (sudarytojas); Packevičiūtė, Aušrinė (sudarytojas); Venckūnienė, Kristina (sudarytojas); Ostasevičienė, Vida (sudarytojas); Jasinskas, Edmundas (sudarytojas); Simanavičius, Artūras (sudarytojas); Švagždienė, Biruta (sudarytojas); Ūsas, Antanas (sudarytojas); Dudonienė, Vilma (sudarytojas); Požėrienė, Jūratė (sudarytojas). Sporto mokslas – Lietuvos žmonių gerovei: baltoji knyga / sudaryt. Albertas Skurvydas. Kaunas : LSU, 2019. 75 p. Prieiga per internetą: <http://dspace.lsu.lt/handle/123456789/63> [žiūrėta 2019-08-06].
[]
[]
Straipsnis Web of Science DB
Malinauskas, Romualdas K.; Saulius, Tomas. Social self-efficacy and prosocial behaviour among students of high and youth schools // European journal of contemporary education. Bratislava : Academic Publishing House Researcher s.r.o. ISSN 2304-9650. eISSN 2305-6746. 2019, vol. 8, iss. 3, p. 542-549. DOI: 10.13187/ejced.2019.3.542.
[ Academic Paieška Complete;
ERIC;
Scopus;
Emerging Sources Citation Index (Web of Science);
]
[ CiteScore: 1.20,
SNIP: 1.998 SJR: 0.470 SJR: 0.470]
[ Indėlis: 0.571]
Saulius, Tomas. Homero „matomas ir apčiuopiamas žmogus“: Ką svarbaus praleido Rorty? // Logos. Vilnius : Visuomeninė organizacija "LOGOS". ISSN 0868-7692. 2019, Nr. 100, p. 56-67. DOI: 10.24101/logos.2019.50.
[ Arts & Humanities Citation Index (Web of Science);
Scopus;
CEEOL – Central and Eastern European Online Library;
]
[ CiteScore: 0.10,
SNIP: 0.044 SJR: 0.154 SJR: 0.154]
[ Indėlis: 0.857]
Saulius, Tomas; Malinauskas, Romualdas K. Students’ experiences of philosophy classes in higher education: a case study // European journal of contemporary education. Bratislava : Academic Publishing House Researcher s.r.o. ISSN 2304-9650. eISSN 2305-6746. 2019, vol. 8, iss. 4, p. 879-888. DOI: 10.13187/ejced.2019.4.879.
[ DOAJ;
ERIC;
Academic Paieška Complete;
Scopus;
Emerging Sources Citation Index (Web of Science);
]
[ CiteScore: 1.20,
SNIP: 1.998 SJR: 0.470 SJR: 0.470]
[ Indėlis: 0.714]
Saulius, Tomas. Descartes’o antinomijos ir standartinė kartezinio dualizmo interpretacija // Logos. Vilnius : Visuomeninė organizacija "LOGOS". ISSN 0868-7692. 2019, Nr. 101, p. 20-31. DOI: 10.24101/logos.2019.68.
[ The Philosopher's Index;
Scopus;
Arts & Humanities Citation Index (Web of Science);
]
[ CiteScore: 0.10,
SNIP: 0.044 SJR: 0.154 SJR: 0.154]
[ Indėlis: 0.857]
Straipsnis kitoje DB
Malinauskas, Romualdas; Saulius, Tomas; Kaufmanas, Giedrius. Emotional intelligence and stress coping strategies among students of physical education and sport study programs // Baltic journal of sport & health sciences. Kaunas : Lietuvos sporto universitetas. ISSN 2351-6496. eISSN 2538-8347. 2019, vol. 4, no. 115, p. 29-36. DOI: 10.33607/bjshs.v4i115.820.
[ Index Copernicus;
SPORTDiscus with Full Text;
Central & Eastern European Academic Source (CEEAS);
]
[]
[]
Tam, kad galėtume kokybiškai teikti paslaugas Jums, mes naudojame slapukus, kurie yra išsaugomi Jūsų kompiuteryje. Paspausdami SUTINKU, Jūs patvirtinate, kad esate informuotas apie slapukų naudojimą mūsų tinklalapyje. Atjungti slapukus Jūs galite savo naršyklės nustatymuose.