Patvirtinta 2014 m. Edukologijos disertacijų temų ir doktorantų vadovų prioritetinė eilė

LIETUVOS EDUKOLOGIJOS UNIVERSITETAS
KAUNO TECHNOLOGIJOS UNIVERSITETAS
LIETUVOS SPORTO UNIVERSITETAS 
ŠIAULIŲ UNIVERSITETAS
 
Edukologijos mokslo krypties (07S) doktorantūra
 
 
 
Lietuvos edukologijos universiteto
2014 m. disertacijų tematikų ir doktorantų vadovų prioritetinė eilė
 
Stojantiems į valstybės finansuojamas studijas (nuolatinės studijos – 3 vietos, ištęstinės – 2 vietos):
 
1.    Įtraukiojo ugdymo organizavimo modelis bendrojo ugdymo mokykloje. (Bendroji ir dalyko didaktika). Doc. dr. A. Galkienė.
 
2.    Aukštesniųjų mąstymo gebėjimų ugdymu grindžiamas pradinių klasių mokinių ugdymas(is). (Bendroji ir dalyko didaktika). Doc. dr. R. Makarskaitė-Petkevičienė.
 
3.    Paauglių atrankos į sportą ir fizinių gebėjimų formavimo ugdymo edukacinė sistema. (Fizinis lavinimas, judesių mokymas, sportas). Prof. dr. A. Vilkas.
 
4.    Integruotas dalyko ir užsienio kalbos mokymas: situacijos analizė. (Bendroji ir dalyko didaktika; Pedagogų rengimas). Prof. dr. V. Salienė.
 
5.    Inovatyvios kūrybiškumo skatinimo strategijos dailės didaktikoje. (Bendroji ir dalyko didaktika). Prof. dr. O. Monkevičienė.
 
 
Stojantiems į nuolatines ar ištęstines mokamas studijas:
 
6.    Edukacinių aplinkų kūrimo ypatumai specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų ugdyme. (Bendroji ir dalyko didaktika; Socialinė pedagogika). Prof. dr. R. Čiužas.
 
7.    Teatro meno mokymas ir mokymasis. (Bendroji ir dalyko didaktika). Doc. dr. V. Kazragytė.
 
8.    Z kartos mokinių gamtamokslinės motyvacijos formavimasis taikant realias ir virtualias mokymosi aplinkas. (Bendroji ir dalyko didaktika; Edukacinės technologijos ir elektroninis mokymasis). Prof. dr. P. Pečiuliauskienė.
 
9.    Meninio ugdymo dalykų pedagogo profesinės tapatybės plėtra kūrybinės industrijos gebėjimų ugdymu. (Pedagogų rengimas). Prof. habil. dr. V. Matonis.
 
10.    Matematikos mokytojų įgyvendinamo ugdymo turinio sąsajos su mokinių gaunama mokymosi parama šeimoje. (Bendroji ir dalyko didaktika). Prof. dr. N. Cibulskaitė.
 
11.    Socialinė partnerystė ir antreprenerystė visuomenės gerovei (nauji iššūkiai socialinei pedagogikai). (Socialinė pedagogika). Prof. dr. G. Kvieskienė.
 
12.    Geografijos edukologijos universitetinių studijų pirmos pakopos studentų ir absolventų karjeros galimybių projektavimas bei savirealizacija darbo rinkos kontekstuose. (Pedagogų rengimas). Doc. dr. Z. Kairaitis.
 
13.   Trenerio-sportininko ugdomoji sąveika kaip sportininko motyvacijos prielaida atskirais sportininko meistriškumo didėjimo etapais. (Fizinis lavinimas, judesių mokymas, sportas). Prof. dr. S. Poteliūnienė.
 
14.    Mokytojo kompetencijų raiška informacinėmis technologijomis grįstoje edukacinėje aplinkoje. (Bendroji ir dalyko didaktika; Edukacinės technologijos ir elektroninis mokymasis). Prof. dr. R. Čiužas.
 
15.    Tėvų savipagalbos grupių tinklaveikos kūrimas pozityvios tėvystės kontekste. (Socialinė pedagogika; Neformalusis ugdymas; Asmenybės ugdymas). Doc. dr. S. Burvytė.
 
 
Kauno technologijos universiteto
2014 m. disertacijų tematikų ir doktorantų vadovų prioritetinė eilė
 
Stojantiems į nuolatines valstybės finansuojamas studijas (2 vietos):
 
1.   Ugdymo/-si inovacijų adaptavimo edukacinio įgalinimo diferencijavimas. (Edukacinės novacijos). Prof. dr. Brigita Janiūnaitė.
 
2.      Universiteto aplinkos, įgalinančios studentus mokytis spręsti problemas. (Edukacinės ir mokymosi aplinkos). Prof. habil. dr. Palmira Jucevičienė.
 
Stojantiems į nuolatines ar ištęstines mokamas studijas:
 
3.      Studentų asmeninių mokymosi aplinkų virtualioje mokymosi aplinkoje (Moodle) susiformavimo veiksniai. (Edukacinės ir mokymosi aplinkos; Edukacinės technologijos ir elektroninis mokymasis). Doc. dr. Gintarė Tautkevičienė.
 
 
Lietuvos sporto universitetas
2014 m. disertacijų tematikų ir doktorantų vadovų prioritetinė eilė
 
Stojantiems į nuolatines valstybės finansuojamas studijas (3 vietos):
 
1.      Mokinių nutukimo prevencijos edukacinės programos poveikio analizė. (Sveikatos ugdymas). Prof. dr. R. Jankauskienė.
2.      Mokinių fiziškai aktyvios gyvensenos ugdymas per kūno kultūros pamokas. (Fizinis lavinimas, judesių mokymas, sportas). Doc. dr. A. Emeljanovas.
3.      Mokinių, turinčių specialių ugdymosi poreikių, įgalinimas per mokyklos edukacinę aplinką. (Švietimo vadyba). Doc. dr. D. Rėklaitienė.
 
 
Šiaulių universiteto
2014 m. disertacijų tematikų ir doktorantų vadovų prioritetinė eilė
 
Stojantiems į nuolatines valstybės finansuojamas studijas (3 vietos):
 
1.      Ikimokyklinio ugdymo kokybės vadyba. (Vaikystės pedagogika). Prof. dr. D. Malinauskienė.
 
2.      Kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turinčių vaikų specialieji ugdymosi poreikiai ir jų tenkinimas. (Negalės tyrimai). Doc. dr. L. Miltenienė.
 
3.      SUP turinčių vaikų ikiprofesinis ugdymas. (Negalės tyrimai). Prof. dr. I. Baranauskienė.