Dėstytoja iš Izraelio dalijosi patirtimi apie žaidybinių elementų panaudojimą ugdymui

Net ir per karantiną Lietuvos sporto universiteto (LSU) studentai turi galimybę dalyvauti užsienio dėstytojų paskaitose. Gruodžio pirmomis dienomis nuotolines paskaitas jiems skaitė dėstytoja dr. Hinanit Loyfer-Peled iš Izraelio Vingeito akademinio koledžo. Pirmosios pakopos Fizinio ugdymo ir sporto, Fizinio aktyvumo ir sveikos gyvensenos bei antrosios pakopos Kūno kultūros studijų programų studentai prisijungė į aktyvias ir motyvuojančias paskaitas apie žaidybinių elementų (angl. gamification) bei kūrybiškumo taikymo svarbą emociniam socialiniam ugdymui. Per šias paskaitas dėstytoja teoriškai ir praktiškai pristatė, kodėl žaidimai svarbūs kiekvieno ugdytinio įvairiapusiam lavinimui, kaip pasitelkus žaidimus galima vykdyti ugdymo veiklas net ir nuotoliniu būdu, kad padidėtų mokinių ir studentų susidomėjimas užsiėmimais ir ugdomąja veikla.

Pagrindinis šiuolaikinio fizinio ugdymo iššūkis – kaip motyvuoti mokinius įsitraukti į įvairią fizinę veiklą ir tapti fiziškai aktyvesniais. Anot, H.  Loyfer-Peled, mokytojas turi ieškoti kūrybinių sprendimų ir įgyvendinti originalias vertybėmis grindžiamas iniciatyvas, orientuotas į socialinį emocinį mokymąsi. Per paskaitas tiek studentai, tiek dėstytojai pasisėmė naujų žinių ir įsitikino, koks svarbus ugdymo procesui yra kūrybiškumas, o svarbiausia, jog net ir panaudodami pačias paprasčiausias priemones arba daiktus galime sukurti tikrai puikias, mokinius motyvuojančias ir jų ugdymą skatinančias veiklas.

Doc. dr. Renatos Rutkauskaitės informacija