Moksliniame seminare – apie turizmo paslaugų verslą

   Vakar Doktorantūros ir mokslo skyriaus surengtame moksliniame seminare doc. dr. Biruta Švagždienė skaitė pranešimą „Turizmo paslaugos vartotojo žinios, gebėjimai, vertybės edukacinio potencialo kontekste“. Docentė kalbėjo apie sparčiai besikeičiantį turizmo verslą, kuris šiandien turi būti itin lankstus ir prisitaikantis prie individualių klientų poreikių. Rinkos ekonomikoje formuojasi vartotojas, kuris yra veikiamas atskirų įmonių, gaminančių gaminius ar teikiančių paslaugas, tarpusavio konkurencinės kovos, kuri vykdoma, siekiant pritraukti vartotoją. Taigi vartotojas nuolat yra atakuojamas gausybės informacijos apie dar geresnius sprendimus jo būčiai. Vartojimo procese išryškėja žinių, vertybių, požiūrių ir nuostatų dermė. Paslaugos vartotojas išmoksta, jog, pajutus tam tikrą poreikį, reikia nusipirkti vienokią ar kitokią turistinę kelionę, kas leidžia įgyti žinais ir be gryno patyrimo – galvodamas, mąstydamas, matydamas, klausydamas ir t.t. taip atsiranda lojalumas paslaugos organizatoriui. Išmokimas formuoja tam tikrus pastovius įpročius – pvz., žmogus keliauja pirkdamas turistinę kelionę tik pas tą patį kelionių organizatorių. Anot B. Švagždienės, šiomis dienomis turizmo paslaugų teikėjams reikšminga sugebėti formuoti vartotojų požiūrius, vertybes į jų teikiamas paslaugas ir sukurti pagrindus vartotojo lojalumui.

 

Doktorantūros ir mokslo skyriaus informacija

Ryšių su visuomene skyriaus nuotraukos