Moksliniame seminare – apie sporto marketingą ir naująją žiniasklaidą

  Universitete vyko  mokslinis seminaras „Sporto marketingas ir naujoji žiniasklaida“. Jame savo įžvalgomis dalijosi Florencijos universiteto (Italija) profesorė Patrizia Zagnoli. Seminaro metu profesorė pristatė socialinių tinklų įtaką sporto marketingui, pasakojo apie sporto ir verslo santykį, o diskusijoje aktyviai dalyvavo ne tik mūsų bendruomenė, bet ir Tarptautinės savaitės svečiai. 
Trumpai apie prof. Patrizia Zagnoli. Mokslinių publikacijų apie inovacijų ekonomiką, pramonės ir paslaugų ekonomiką autorė, 2010 metais išleido knygą "Sporto rinkodara ir naujoji žiniasklaida". 2001 m. įkūrė ir vadovavo magistrantūros studijų programai "Sporto vadyba“  Florencijos universitete (Italija). Pagrindinės mokslinių tyrimų ir mokymo temos – sporto rinkodara ir komunikacija, naujų žiniasklaidos priemonių taikymas sporto sektoriuje (interneto svetainės, dienoraščiai, socialiniai tinklai.), sporto renginių rinkodara, sporto turizmas. Nuo 2008 vadovauja Sporto vadybos laboratorijai Florencijos universitete. 
 
                Dėstytojos dr. Irenos Valantinės ir  Ryšių su visuomene skyriaus informacija