- +Studijos
- +Mokslas
- +Paslaugos
- +LSU mobilioji sporto mokslo laboratorija
Renata Rutkauskaitė
- Docentė
Fizinio ir socialinio ugdymo katedra - Renata Rutkauskaitė
- renata.rutkauskaite@lsu.lt
Biografija
Išsilavinimas / education
Metai | Įvykis |
---|---|
2000 m. | Edukologijos Bakalauro laipsnis (su pagyrimu), Kūno kultūros mokytojo profesinė kvalifikacija, LKKA |
2002 m. | Sporto Magistro laipsnis (su pagyrimu), Sporto psichologijos studijų programa, LKKA |
2007 m. | Apgintas Socialinių mokslų Daktaro laipsnis, LKKA |
Profesinė veikla / professional qualification
Metai | Įvykis |
---|---|
2004 m. – 2008 m. | LKKA (dabar LSU), Sportininkų rengimo valdymo laboratorija, jaunesnioji mokslo darbuotoja |
2005–2017 m. | Kauno Centro Sporto Mokyklos gimnastikos padalinio metodininkė, sporto specialistė |
2007 m. – 2010 m. | LKKA (dabar LSU), Kūno kultūros ir gimnastikos katedros lektorė, dėstytoja |
Nuo 2010 m. | LSU, Fizinio ir Socialinio Ugdymo (anksčiau - Kūno kultūros ir gimnastikos) katedros docentė, dėstytoja |
Nuo 2011 m. | LSU, Kūno kultūros (dabar Fizinis ugdymas ir sportas) studijų programos direktorė |
Nuo 2017 m. | Kauno meninės gimnastikos klubas „Elegancija“, trenerė |
Mokslinė veikla mokslo grupėse / Scientific activity in scientific groups
Strateginė mokslo kryptis | Mokslininkų grupė | Pareigos |
---|---|---|
Fizinis ugdymas ir gerovė | Motyvacija fiziniam aktyvumui | Tyrrėja |
Mokslinės veiklos sąsaja su pedagogine veikla
2022
Mokslinės veiklos sąsaja su pedagogine veikla (parašyti) |
---|
NPHZ-2017/10130 ir Mokyklos kiemo aplinkos fiziškai raštingiems ir aktyviems mokinių fiziniam aktyvumui skaitmeninėje eroje - Schoolyard Affordances for Physically Literate and Active Schoolchildren in Era of Digitalization (SAPLACED) NPHZ-2021/10040). Mokyklos lauko erdvių panaudojimas, veiklos gamtoje lemia geresnius šiuolaikinių moksleivių mokymosi rezultatus, stiprina ne tik jų fizinę, bet ir psichinę sveikatą. Be to, pažymėta, kad skatinant fizinį aktyvumą turėtų įsitraukti visa mokyklos bendruomenė (vaikai, mokytojai, administracija, tėveliai) bei socialiniai partneriai. Šio projekto metu įgyta patirtis, atlikti tyrimai leido parengti studijų modulį „Sveika aktyvi mokykla“, kuris nuo kitų metų bus vykdomas Fizinio Ugdymo ir Sportas studijų programos studentams. Atlikus tyrimą apie mokinių ir mokytojų patirtis, informacines komunikacines kompetencijas bei fizinį aktyvumą Covid-19 pandemijos laikotarpiu (Rutkauskaite et al., 2022), mokinių fizinį aktyvumą bei mokinių emocines būsenas pandemijos metu (Rutkauskaitė, Visockytė, 2021) bus galima rengti rekomendacijas apie informacines komunikacinių technologijų taikymą fiziniame ugdyme bei padėti pasirengti fizinio ugdymo mokytojams su galimiems nuotolinio mokymo iššūkiams. |
2020
Mokslinės veiklos sąsaja su pedagogine veikla (parašyti) |
---|
Planuojamas publikuoti straipsnis - Schoolyard Affordances for Physical Activity: A Pilot Study in Nordic–Baltic Countries glaudžiai siejasi su mano dėstomais studijų moduliais: Fizinio Ugdymo teorija, Kūno kultūros pamokos didaktika, Fizinis aktyvumas (elgesio kekitimas) ir kt. Taip pat planuojama publikuoti straipsnis Baltic Journbal of Sport Science žurnale apie mokytojų patirtis dirbantpandemijos sąlygomis. |
Planuojamas publikuoti straipsnis - Schoolyard Affordances for Physical Activity: A Pilot Study in Nordic–Baltic Countries glaudžiai siejasi su mano dėstomais studijų moduliais: Fizinio Ugdymo teorija, Kūno kultūros pamokos didaktika, Fizinis aktyvumas (elgesio kekitimas) ir kt. Taip pat planuojama publikuoti straipsnis Baltic Journbal of Sport Science žurnale apie mokytojų patirtis dirbantpandemijos sąlygomis. |
Mokslinės kvalifikacijos kėlimas
2023
Išklausytos tobulinimosi, kvalifikacijos paskaitos, seminarai, kursai | Įvertinimas valandomis |
---|---|
Dalyvavimas seminare "Mitybos periodizacija sporte", 2023 12 15, 8 akad. val. Nr. 1493983 | 8 val. |
Dalyvavimas nuotoliniuose mokymuose is"Duomenų apsauga – mūsų bendras iššūkis", 2023 10 12 (2 akad. val.) Nr. 2023 -1925 | 2 val. |
Dalyvavimas LSU organizuitame FU mokytojams seminare anglu kalba, 2023 04 27 (5 akad. val.) Nr. 159 | 5 val. |
2022
Išklausytos tobulinimosi, kvalifikacijos paskaitos, seminarai, kursai | Įvertinimas valandomis |
---|---|
LSU organizuoti Anglų kalbos kursai (pavasarį) | 86 val. |
LSU organizuoti Anglų kalbos kursai (rudenį) | 43 val. |
Aukštųjų mokyklų darbuotojų mokymai "Studijų prieinamumo didinimas", Nr. TMC/VSF22/42 | 32 val. |
"Sportas kaip priemonė vaikų, iš pažeidžiamų tikslinių grupių, socialinei integracijai skatinti", Mokymo programa tarpininkaujančioms organizacijoms, 2022 02 11 -15 d. | |
Technologijos, skatinančios sveiką mokinių gyvenseną: MOOC, Battle4Health”, 2022 01 21 | 4 val. |
Dalyvavimas Tarptautiniame fizinio ugdymo mokytojų seminare Italijoje, Malse, 2022 07 22-29 | 40 val. |
Respublikinė teorinė-praktinė konferencija "Motyvuotas ugdytojas - aktyvus ugdytinis" | 8 val. |
2021
Išklausytos tobulinimosi, kvalifikacijos paskaitos, seminarai, kursai |
---|
Konferencija. Neuromokslo paslaptys: neišnaudota smegenų galia (tiesioginė transliacija), 2021 05 07 |
Lietuvos Olimpinio Švietimo forumas 2021 "Fizinis raštingumas: kritiškai svarbus požiūris į judėjimą", 2021 04 14 |
Sportas bei širdies ir kraujagyslių sveikata, 2021.04.22, Klaipėdos Universiteto pažymėjimas Nr. LOA-213 |
LSU Žinių ir inovacijų perdavimo departamento organizuotas seminaras "Microsoft TEAMS platformos naudojimas nuotoliniam darbui ir mokymams", 2021 01 19 |
Tarptautinio forumo Nordic Baltic Learning Environments for Movement Affordances moderatorė ir dalyvė, 2021 04 29 |
Career Guidance in a World of Change: Experiences and Challenges, 2021 10 10 |
Mokslinė praktinė konferencija FIZINIS RAŠTINGUMAS asmeninės ir visuomenės gerovės kontekste, 2021 10 15 |
LSU Žinių ir inovacijų perdavimo departamento kartu su Kauno įvairių tautų kultūru centru organizuotusoe mokymuose "Daugiakultūriškumas - išankstinėsd nuostatos ir stereotipai", 2021 11 16ganizuotas |
LSU Žinių ir inovacijų perdavimo departamento organizuoti anglų kalbos mokymai 86val., 2020 -2021 m. |
Tarptautiniai mokymai pagal vykdytą projektą "School Community based sports for the social inclusion of vulnerable target groups", 2021 10 25-27, Nikosija, Kipras |
2020
Išklausytos tobulinimosi, kvalifikacijos paskaitos, seminarai, kursai |
---|
2019 03 21 LTOK 2019 m. Olimpinio švietimo forumas–seminaras (Pažymėjimo Nr. 2019-03-21, Nr. AV-2019-0542) |
2020 m. 10 29. Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos kartu su partneriais organizuotoje nuotolinėje konferencijoje „Mokslas visuomenei: galimybės ir iššūkiai“ (7 val.). |
2019 04 03 Seminaras–diskusija „Suprasti vaikų NENORIU“ (Pažymėjimo Nr. 19–196) |
2020 12 17 d. Nuotolinis seminaras mokytojams ir treneriams: „Socialinių įgūdžių ugdymas“. (4 val.) |
2019 07 21-26 International PE teachers Courses, Mals, Italy |
2020.01.27- 02.03 Tarptautiniai mokymai „Values Educatipn through Sport: Applying OVEP 2.0 Methodology“. Druskininkai, (~64 val.) |
2020.11.13. European Sport Platform 2020 |
2020.12.3-4. LSU Tarptautinis Sporto Forumas |
2020.12.15. Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro nuotolinė konferencija „Olimpinių vertybių ugdymo programa: galimybės ir įrankiai“ |
202.10.22. International Conference "The Power of the Outdoors" |
2020.10.21. LSU mokymai. SUDĖTINGŲ BENDRAVIMO SITUACIJŲ VALDYMAS, ARBA KĄ DARYTI, KAD BENDRAVIMAS (NE)TAPTŲ KONFLIKTU |
2019
Išklausytos tobulinimosi, kvalifikacijos paskaitos, seminarai, kursai |
---|
2019 03 21 LTOK 2019 m. Olimpinio švietimo forumas–seminaras (Pažymėjimo Nr. 2019-03-21, Nr. AV-2019-0542) |
2019 04 03 Seminaras–diskusija „Suprasti vaikų NENORIU“ (Pažymėjimo Nr. 19–196) |
2019 07 21-26 International PE teachers Courses, Mals, Italy |
Mokslo populiarinimo veiklos darbai ir mokslinių tyrimų sklaida visuomenei
2023
Mokslo populiarinimo veiklos pavadinimas | Trumpas aprašymas | Internetinė nuoroda ir sklaidos šaltinis (dokumentas) |
---|---|---|
Vilniaus Miesto Savivaldybės Tarybos Sveikatos Ir Sporto Reikalų Komiteto organizuotas Seminaras – diskusija apie vaikų ir jaunimo sportiškumo skatinimą. 2023 11 29, Vilnius (nuotoliu). Pranešimo tema - „Lietuvos vaikų ir jaunimo fizinis aktyvumas: geroji patirtis ir rekomendacijos visuomenei“. | 1+4 val. | |
Pranešimas Kazachstano Sporto Turizmo Akademijoje tema - "Physical Education in the Modern Era: Issues and Future Directions”, 2023 11 29 (nuotoliu) organizuotoje konferencijoje | 2+10 val. |
2022
Mokslo populiarinimo veiklos pavadinimas | Trumpas aprašymas | Internetinė nuoroda ir sklaidos šaltinis (dokumentas) |
---|---|---|
LSU viešinimas kartu LSU mobilia laboratorijas ir kt.; LU digital sistemos pristatymai LSU bendruomenei, įvairioms atvykstančioms mokinių grupėms bei projektų renginiuose. | ||
Dalyvavimas laidos filmavime "7 Kauno dienos" | Sudalyvavau laidos filamvime kur pasidalinau patirtimis kaip rengiame mūsų universiteto studentus mokindami juos vesti pamokas lauke. Laida eteryje buvo rodyta spalio 09 10 val. per LRT PLIUS kanalą. | https://www.youtube.com/watch?v=NcdNeBh5MQk |
Seminaras mokytojams "Mokyklų aplinkos mokinių fizinio aktyvumo skatinimui". 3 val. + 12 val. pasiruošimui | Vilniaus švietimo pažangos centro kvietimu vedžiau seminarus Vilniaus miesto bendrojo ugdymo mokyklų mokytojams | https://www.eduvilnius.lt/naujiena/naujos-patirtys-fizinio-ugdymo-mokytojams-apie-fizinio-aktyvumo-skatinima-mokykloje-ir-technologiju-pritaikyma-ugdyme/ |
Darbas projekte "Dėmesingu įsisąmoninimu grįsto fizinio aktyvumo intervencijos poveikis jaunų moterų pozityviam kūno vaizdui", Nr. S-MIP-22-25 |
2021
Mokslo populiarinimo veiklos pavadinimas | Trumpas aprašymas | Internetinė nuoroda ir sklaidos šaltinis (dokumentas) |
---|---|---|
Pranešimas Lietuvos Kūno kultūros mokytojams internetinių seminarųcikle "Mokyklų kiemų aplinkos mokinių fizinio aktyvumo skatinimui", 2021 09 13-14 | ||
Vizitas su studentais Kėdainių “Aušros” progimnazijoje, 2021 12 06 | Kartu su dėst. L. Trinkūniene ir Fizinio ugdymo studijų programos ištęstinių ketvirto kurso ir išlyginamųjų studijų studentais lankėmės LSU Kėdainių „Aušros“ progimnazijoje. Gruodžio 1 ir 6 dienomis studentai vedė fizinio ugdymo pamokas 1-8 klasių mokiniams. Per dvi dienas studentai pravedė 27 pamokas ir neformalaus ugdymo būrelius. | https://www.lsu.lt/fizinio-ugdymo-ir-sporto-studiju-programos-studentai-vede-pamokas-mokiniams/ |
"Informacinių ir kitų technologijjų taikymas fizinio ugdymo procese“, 2021 12 09, (6 val.) | Vilniaus švietimo pažangos centro kvietimu vedžiau seminarus Vilniaus miesto bendrojo ugdymo mokyklų mokytojams |
2020
Mokslo populiarinimo veiklos pavadinimas | Trumpas aprašymas | Internetinė nuoroda ir sklaidos šaltinis (dokumentas) |
---|---|---|
Kėdainių „Atžalyno“ gimnazijos moksleiviams pristatytymas. | Kėdainių „Atžalyno“ gimnazijos moksleiviams pristatyta LSU studijų programos, LSU vykdomi moksliniai tyrimai, bei sportines veiklos. | https://www.lsu.lt/fizinio-ugdymo-ir-sporto-studiju-programos-atstovai-viesejo-kedainiu-atzalyno-gimnazijoje/?fbclid=IwAR3scQaWojCUW7nr7WvWFTAQuBZwTIhqoOosJMT8IdPOTtzLr9u5Yaa40BA |
2020.02.27. Vieša paskaita / pamoka Maironio gimnazijos mokiniams kartu su dėst. R. Gruodyte-Račienė | https://www.lsu.lt/minint-aukstuju-kursu-100-meti-kaune-universitetai-persikels-i-mokyklos-klases/ | |
Planuojama konferencija, kurioje planuojama paviešinti gautus projekto (Nordic-Baltic Learning Environments for Movement Affordances. Nr. NPHZ-2017/10130) metu rezultatus |
Vadovavimas ar konsultavimas apgintoms daktaro disertacijoms
2022
Doktoranto vardas pavardė | Pozicija (vadovas ar konsultantas) | Institucija |
---|---|---|
- | ||
- |
2015
Disertacijos vadovo v., pavardė | Disertacijos konsultanto v., pavardė | Disertanto v., pavardė, institucija |
---|---|---|
- | - | - |
Dalyvavimas daktaro disertacijos gynimo taryboje
2022
Doktoranto vardas pavardė | Pozicija (narys, pirmininkas) | Gynimo data, institucija |
---|---|---|
- |
2015
Gynimo data | Institucija, kurioje apginta disertacija | Tarybos narys | Oponentas | Recenzentas |
---|---|---|---|---|
2015 09 04 | LSU | tarybos narys | - | - |
Vykdomi projektai
2023
Projekto pavadinimas | Projekto tipas * | Projekto numeris | Fondo (institucijos), kuriam teikta praiška, pavadinimas | Pareiškėjas (LSU vaidmuo: partneris ar koordinatorius) | Komentaras |
---|---|---|---|---|---|
Schoolyard Affordances for Physical Literate and Active Schoolchildren in Era of Digitalization - SAPLACED (Mokyklos aplinkos prieinamumas fiziškai raštingiems ir aktyviems vaikams skaitmeninimo eroje) | Studijų(T) | Nr. NPHZ-2021/10040 | Nordplus | Koordinatorius | |
Dėmesingu įsisąmoninimu grįsto fizinio aktyvumo intervencijos poveikis jaunų moterų pozityviam kūno vaizdui | Mokslo | Nr. S-MIP-22-25 | LMT Mokslininkų grupių projektas | Koordinatorius | |
Work-life balance for strengthening the body’s structure and the person’s well-being – “REBALANCE” | Studijų (T) | Nr. KA220-ADU-88A8F193 | Erasmus+ KA220-ADU Cooperation partnerships in adult education | Partneris |
2022
Projekto pavadinimas | Projekto tipas * | Projekto numeris | Fondo (institucijos), kuriam teikta praiška, pavadinimas | Pareiškėjas (LSU vaidmuo: partneris ar koordinatorius) | Komentaras |
---|---|---|---|---|---|
Schoolyard Affordances for Physical Literate and Active Schoolchildren in Era of Digitalization - SAPLACED (Mokyklos aplinkos prieinamumas fiziškai raštingiems ir aktyviems vaikams skaitmeninimo eroje) | Studijų (T) | Nr. NPHZ-2021/10040 | Nordplus | Koordiantorius | |
Dėmesingu įsisąmoninimu grįsto fizinio aktyvumo intervencijos poveikis jaunų moterų pozityviam kūno vaizdui | Mokslo (mokslininkų grupių projektas) | Nr. S-MIP-22-25 | LMT | Koordinatorius | |
Work-life balance for strengthening the body’s structure and the person’s well-being – “REBALANCE” | Studijų (T) | Nr. KA220-ADU-88A8F193 | Erasmus+ | Partneris |
2021
Projekto pavadinimas | Projekto tipas * | Projekto numeris | Fondo (institucijos), kuriam teikta praiška, pavadinimas | Pareiškėjas (LSU vaidmuo: partneris ar koordinatorius) | Komentaras |
---|---|---|---|---|---|
Schoolyard Affordances for Physical Literate and Active Schoolchildren in Era of Digitalization - SAPLACED (Mokyklos aplinkos prieinamumas fiziškai raštingiems ir aktyviems vaikams skaitmeninimo eroje) | Studijų | Nr. NPHZ-2021/10040 | NordPlus | Koordinatorius | |
Šiuolaikinio trenerio kvalifikacijos tobulinimas | Studijų | Nr. SRF-KT-2019-1-0014 | Sporto rėmimo fondas | Koordinatorius | |
Nordic-Baltic Learning Environments for Movement Affordances | Studijų | NPHZ-2017/10130 | NordPlus | Koordinatorius |
2020
Projekto pavadinimas | Projekto tipas * | Projekto numeris | Fondo (institucijos), kuriam teikta praiška, pavadinimas | Pareiškėjas (LSU vaidmuo: partneris ar koordinatorius) | Komentaras |
---|---|---|---|---|---|
Nordic-Baltic Learning Environments for Movement Affordances | Studijų | Nr. NPHZ-2017/10130 | Nordplus | Koordinatorius | |
Šiuolaikinio trenerio kvalifikacijos tobulinimas | Studijų nacionalinis | Nr. SRF-KT-2019-1-0014 | ŠMPF, sporto rėmimo fondas | Koordinatorius |
2019
Projekto pavadinimas | Projekto tipas * | Projekto numeris | Fondo (institucijos), kuriam teikta praiška, pavadinimas | Pareiškėjas (LSU vaidmuo: partneris ar koordinatorius) | Komentaras |
---|---|---|---|---|---|
iCoachKids: Innovative Education & Training for a Specialist Children & Youth Coaching Workforce | Studijų | Nr. 2016-1-UK01-KA202-024445 | Europos Komisija, Erasmus+ | Partneris | |
Nordic-Baltic Learning Environments for Movement Affordances | Studijų | Nr. NPHZ-2017/10130 | Nordplus | Koordinatorius | |
Šiuolaikinio trenerio kvalifikacijos tobulinimas | Studijų | Nr. SRF-KT-2019-1-0014 | ŠMSM, ŠMPF | Koordinatorius |
2018
Projekto pavadinimas | Projekto tipas * | Projekto numeris | Fondo (institucijos), kuriam teikta praiška, pavadinimas | Pareiškėjas (LSU vaidmuo: partneris ar koordinatorius) | Komentaras |
---|---|---|---|---|---|
iCoachKids: Innovative Education & Training for a Specialist Children & Youth Coaching Workforce | Studijų projektas | Nr. 2016-1-UK01-KA202-024445 | Europos Komisija, Erasmus+ | Partneris | |
I won-work out now | Studijų projektas | Nr. 2016-2598/01/001 ERA-SMCOPA | Europos Komisija, Erasmus+ | Partneris | |
Nordic-Baltic Learning Environments for Movement Affordances | Mokslo-studijų projektas | Nr. NPHZ-2017/10130 | Nordplus | Koordinatorius |