- +Studijos
- +Studijų programos
- +Bakalauro studijos (pirmosios pakopos studijos)
- +Magistrantūros studijos (antrosios pakopos studijos)
- Sporto edukologija
- Treniravimo sistemos
- Turizmo ir sporto vadyba
- Kūno kultūra
- Sporto fiziologija ir genetika
- Taikomoji fizinė veikla
- Kineziterapija
- Fizinis aktyvumas ir visuomenės sveikata
- Sportinės veiklos analizė/International Master in Performance Analysis of Sport
- Krepšinio treniravimas ir valdymas
- +Doktorantūros studijos (trečiosios pakopos studijos)
- +Išlyginamosios studijos
- +Katedros
- +Dokumentai
- Studijų kokybė
- Informacinės sistemos
- +Studijų programos
- +Mokslas
- +Kvalifikacijos kėlimas
- COVID-19
- +Apie LSU
- +Struktūra
- +Dokumentai
- +Tarptautiniai ryšiai
- +Veikla ir sutartys
- +Studijos
- Moksleiviams
- +Studentams
- Mokslas
- +Biblioteka
- +Bendruomenei
- +Sportas
- Kontaktai
- +Mano LSU
2015 metai
MONOGRAFIJOS
Inkliuzinio fizinio ugdymo poveikis vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, emocijų ir elgesio savybių raiškai / V. Ostasevičienė, A. Gaižauskienė, J. Požerienė, D. Rėklaitienė.
INFORMACINIS LEIDINYS
SPORTAS Lietuvos sporto universitete [2015 m.]