LSU projektui „Laisvalaikio ir darbo kokybinės indikacijos vertinimas“ skirtas finansavimas

  Lietuvos mokslo tarybos skelbtas kvietimas teikti paraiškas finansuoti projektus pagal poveiklę „Studentų gebėjimų ugdymas vykdant tyrimus semestrų metu“ (Nr. 09.3.3-LMT-712-03) paskatino Lietuvos sporto universiteto (LSU) mokslininkus teikti paraiškas bei  dar aktyviau ugdyti studentų gebėjimus.

  Laimėjus finansavimą, nuo 2017 m. spalio 1 d. LSU buvo pradėtas įgyvendinti projektas „Laisvalaikio ir darbo kokybinės indikacijos vertinimas“ (Nr. 09.3.3-LMT-K-712-03-0137). Šiame projekte dalyvauja Sportinės rekreacijos ir turizmo studijų programos 4 kurso studentė Viktorija Kanapinskaitė, kuri vadovaujama prof. dr. Birutos Švagždienės atlieka mokslinius tyrimus tema „Laisvalaikio ir darbo kokybės indikacijos vertinimas“. Projekto tikslas — įvertinti laisvalaikio kokybės indikacijas, koncentruojantis į darbo ir laisvalaikio charakteristikas, nustatant laisvalaikio svarbą atliekamam darbui.

  Šiuolaikinėje visuomenėje, kintant darbo ir laisvalaikio sampratai bei su tuo susijusiomis vertybėmis, kyla poreikis detaliau išnagrinėti šių dviejų milžinišką asmens gyvenimo dalį apimančių veiklų ryšius bei atsakyti į klausimą, kokie indikatoriai atskleidžia laisvalaikio ir darbo kokybės indikacijas. Atsižvelgiant į tai, studentų gebėjimų ugdymas, vykdant mokslinius tyrimus, leis koncentruotis į darbo ir laisvalaikio indikacijas, išryškinant kokybinius parametrus. Projekto įgyvendinimo metu mokslinės literatūros analizės bei anketinės apklausos pagalba bus siekiama nustatyti laisvalaikio ir darbo teorines sampratas, identifikuoti teorinius priklausomybės ryšius bei pristatyti laisvalaikio ir darbo kokybės identifikavimo vertinimą. Atliktų tyrimų pagrindu studentė parengs pranešimą mokslinėje konferencijoje, tyrimo ataskaitą bei mokslinį straipsnį. Projektas bus vykdomas iki 2018 m. gegužės 1 d.

  Projektas įgyvendinamas pagal Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ (09.3.3-LMT-K-712) priemonę „Mokslininkų, kitų tyrėjų, studentų mokslinės kompetencijos ugdymas per praktinę mokslinę veiklą“.

 

Projekto rengėjų informacija