LSU dėstytojai dalyvavo tarptautiniuose turizmo specialistų mokymuose

  Sporto edukologijos fakulteto Sporto vadybos, ekonomikos ir sociologijos katedros dėstytojai prof. dr. Edmundas Jasinskas, dr. Regina Navickienė, Diana Komskienė, Dana Rimkevičienė ir vedėja doc. dr. Biruta Švagždienė dalyvavo Druskininkuose kelias dienas vykusiuose tarptautiniuose turizmo specialistų mokymuose „Baltijos jūros regiono turizmo ateitis dinamiškoje skaitmeninėje aplinkoje“. Pirmus tokio lygio mokymus, skirtus Baltijos jūros regionui, surengė Ūkio ministerija kartu su Jungtinių Tautų Pasaulio turizmo organizacija (JTPTO). Renginyje dalyvavo apie pusantro šimto turizmo sektoriaus atstovų iš Lietuvos, Vokietijos, Švedijos, Estijos, Latvijos, Rusijos ir kitų šalių.

  Remiantis aktualiomis turizmo rinkų įžvalgomis ir atsižvelgiant į specifinius Lietuvos ir Baltijos regiono turizmo poreikius bei iššūkius, šiuose mokymuose buvo akcentuojami strateginio rinkodaros planavimo metodai, alternatyvūs rinkodaros būdai, elektroninės rinkodaros kriterijai, sėkmės veiksniai ir geriausios praktikos pavyzdžiai.

  Ūkio ministerijos atstovų teigimu, šiuolaikinis keliautojas yra hiperaktyvus pasaulinio tinklo vartotojas: prie vieno ar iš karto kelių iš keturių ekranų (televizoriaus, kompiuterio, išmaniojo telefono ir planšetinio kompiuterio) jis dažnai būna 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę, yra itin aktyvus socialiniuose tinkluose. Dėl to keičiasi ir jo kaip vartotojo elgsena. Net 85 proc. žmonių savo keliones planuoja internetu. Lemiamu veiksniu renkantis kelionę vis dažniau jiems tampa kitų vartotojų atsiliepimai. 91 proc. išmaniųjų telefonų savininkų ir 79 proc. turinčiųjų kompiuterius naršo socialiniuose tinkluose. Naudodamiesi mobiliaisiais telefonais į kelionių puslapius užsuka 72 proc. daugiau vartotojų.

  Anot JTPTO generalinio sekretoriaus Talebo Rifo, informacija internete ir socialiniuose tinkluose tampa svarbiausiu veiksniu, lemiančiu keliautojų apsisprendimą, todėl siekdami efektyvumo ir norėdami išlikti konkurencingi technologijų valdomoje rinkoje, į tai privalo tinkamai atsižvelgti turizmo elektroninės rinkodaros strategai.

  Tarptautinės turizmo informacinių technologijų federacijos (IFITT) narys ir iniciatyvos „Turizmas 2020“ organizacinio komiteto atstovas profesorius Christianas Maureris atkreipė dėmesį į tai, kaip viešuosius ryšius pakeitė socialiniai tinklai, kaip pasiekti savo tikslines auditorijas, kas yra mobiliųjų telefonų turizmas ir kaip reklamuoti šalį mobiliuosiuose įrenginiuose. Turizmo krypčių elektroninės rinkodaros konsultantas Jonas Munro pristatė e. rinkodaros kanalus, pagrindines priemones ir duomenų analizavimo bei elektroninės rinkodaros vertinimo būdus.

Daugiau informacijos apie renginį – http://www.ukmin.lt/web/lt/turizmas/tur_renginiai/auksciausiojo_lygio_turizmo_specialistu_mokymai_.
 

Sporto vadybos, ekonomikos ir sociologijos katedros informacija