EBRC specialistai tyrė Klaipėdos „Neptūno“ skaitmeninio marketingo veiklą
Lietuvos krepšinio vicečempionas Klaipėdos „Neptūnas“ toliau siekia tobulinti savo marketingo veiklos strategiją. Regiono sporto vystymo lyderis ir socialinės atsakomybės pavyzdys, supranta, kad ši veikla neatsiejama nuo partnerių skiriamos paramos ir jiems sukuriamos pridėtinės vertės. Krepšinio klubo vadovai, pasitelkdami Lietuvos sporto universiteto Europos krepšinio tyrimų centro (EBRC) specialistus, atliko 2015—2016 m. sezono sukurtos medija vertės analizę.
Praėjusio sezono marketingo veiklos analizė rodo, kad klubo bilietų pardavimai ir rengiamos akcijos bei dalyvavimas socialiniuose renginiuose davė pastebimus rezultatus. Tai galima tapatinti ne vien su klubo siekiamybėmis, bet ir administracijos tobulėjimu, kuriam didelę įtaką turėjo dalyvavimas Eurolygos 2014— 2015 m. turnyre. EBRC specialistai, naudodami Europos taurės (jame „Neptūnas“ žaidė praėjusiame sezone) ir LKL transliuotojų (iš viso trylika) duomenis, analizavo pagrindinių klubo rėmėjų prekės ženklams sukurtą vertę. Apskaičiuota, kad visų pagrindiniams rėmėjams sukurta nauda siekė 2,43 mln. eurų. Tyrimo autoriai mato aiškų ryšį tarp LKL klubo dalyvavimo tarptautiniuose turnyruose ir sukuriamos vertės augimo rėmėjams. Be to, „Neptūno“ pasirinktas kelias kurti sportinę piramidę — nuo Regionų krepšinio lygos iki tarptautinio lygio komandos — suteikia rėmėjams įvairių reklamos pozicijų spektrą ir galimybę pasiekti tikslinę auditoriją.
„Pastarųjų metų „Neptūno“ marketingo rezultatai atspindi, kad kruopštus darbas su rėmėjais, duoda teigiamą postūmį tolimesnei plėtrai. Klaipėdos klubas ir verslas kuria abipusę pridėtinę vertę, o laimi miesto krepšinio aistruoliai. Šio klubo vadybos ir sportinių rezultatų augimas nekelia abejonių ir ateityje“,– teigė Europos krepšinio tyrimų centro vadovas Mindaugas Balčiūnas.
KK „Neptūnas“ sudarė galimybę vienam savo rėmėjų prisistatyti sporto aistruoliams krepšinio žaidime internete, nes Klaipėdos klubas buvo įtraukas į Eurolygos NBA 2K16 sąrašą. Žaidimų ir sporto aistruoliai galėjo pamatyti Martyną Mažeiką ir Mindaugą Girdžiūną šalia Kobe Bryant ir kitų NBA žvaigždžių. Rinkodaros specialistų duomenimis, reklamos vietos kaina „2K Sports“ žaidime prasideda nuo šimtų tūkstančių eurų.
„Klaipėdos klubo patekimą į „NBA 2K16“ vaizdo žaidimo turinį galima drąsiai sieti su vienu iš svarbiausių įvykiu Lietuvos sporto versle 2016 metais. Žaidime esančių sportininkų ir klubų pajamos bei žinomumas siekia šimtus milijonų dolerių. KK „Neptūnas“ tapo atpažįstamu prekės ženklu globalioje rinkoje. Dėl to išaugo klubo sukuriamų reklamos pozicijų vertė 2017 metais“,– teigė EBRC specialistas Edgaras Abromavičius.