Per paskaitas ir pratybas LSU – išmaniosios technologijos mokinių fiziniam aktyvumui skatinti

Lietuvos sporto universiteto (LSU) Fizinio ugdymo ir sporto studijų programos studentai, pasitelkdami išmaniąsias technologijas, gali praktiškai išbandyti jų galimybes ir planuoti įdomesnes fizinio ugdymo pamokas.

Per paskaitas ir pratybas studentai mokosi, kaip vykdyti pamokas mokiniams pasitelkiant virtualią LU sistemą. Ši motyvuojanti, geras emocijas kelianti sistema gali būti naudojama ne tik kaip fizinį aktyvumą skatinanti priemonė, bet ir integruojanti įvairių dalykų mokymąsi: matematiką ir taiklumą bei koordinacinių gebėjimų, biologijos ir logikos gebėjimų lavinimą.

LU interaktyvią sistemą sudaro projektorius, Xbox 3D infraredinė giluminė kamera ir kompiuteris. Vaizdas veiklų metu iš kompiuterio transliuojamas ant sienos. Kamerai fiksuojant judesius galima atlikti tam tikrus veiksmus su kamuoliais ar kitaip fiksuoti judėjimą erdvėje, o kompiuterio programa (dažniausiai žaidimas) interpretuoja tuo metu rodomą vaizdą ant sienos ir žmogaus ar jo valdomo objekto vietą erdvėje.

Studentai džiaugiasi, kad interaktyvi LU sistema leidžia išbandyti, kaip kūrybiškai vesti fizinio ugdymo pamokas. Pasak LSU būsimųjų fizinio ugdymo mokytojų ir trenerių, įdomu ir naudinga patirti, kaip išmaniosios technologijos gali padėti įtraukti vaikus ir paauglius į fizinę veiklą.

Fizinio ugdymo ir sporto studijų programos direktorės doc. dr. Renatos Rutkauskaitės informacija