2014 m. gruodžio 18 d. Lietuvos sporto universitete vyko mokslinė konferencija „Sportininkų rengimo valdymas ir sportininkų darbingumą lemiantys veiksniai“.

Konferencija skirta  LSU 80-mečiui ir Rio de Žaneiro olimpinėms žaidynėms pasirengti. Konferencijoje dalyvavo užsienio ir įvairių Lietuvos universitetų mokslininkai, kurių pranešimuose buvo nagrinėjami labai įvairiūs sportui ir visuomenės gyvenimui aktualūs klausimai. Konferencijoje pranešimą skaitė LSU  4 kurso studentas Antanas Ūsas, aktyvus LSU SMD narys. Antano pranešimo tema: “INFORMACINĖS TECHNOLOGIJOS KASDIENINĖJE VEIKLOJE FIZINIS AKTYVUMAS AR PASYVUMAS?” Mintimis apie konferenciją dalinas Antanas Ūsas.

Visų pirma norėčiau padėkoti dėstytojui Andriui Lazauskui už pagalbą, pastūmėjimą ir padrąsinimą dalyvauti konferencijoje. Būdamas gan smalsus, drąsus bei žingeidus sutikau joje dalyvauti. Kartu su vadovu nusprendėme, kad pranešimas apie informacines technologijas ir jų panaudojimą laisvalaikio užsiėmimuose bus aktualus ir įdomus auditorijai.  Tikėjausi iš klausytojų gauti daug klausimų, pastabų, patarimų,  o juos pritaikyti tobulinant savo mokslinių pranešimų turinį, viešo kalbėjimo įgūdžius. Labai apsidžiaugaiu, kad klausytojai manęs daug klausinėjo, domėjosi  galimybe tęsti  tyrimą  juos taikyti sportinėje ir kūno kultūros srityje, laisvalaikyje. Bandžiau auditorijai pateikti naujos informacijos ir statistikos apie informacines technologijas laisvalaikio sektoriuje. Norėjau suteikti informacijos apmąstymams sprendžiant ar informacinės technologijos aktyvina ar, atvirkščiai, daro laisvalaikį pasyvesniu. Pranešime atskleidžiau ir teigiamas ir neigiamas technologijų naudojimo laisvalaikyje puses. Savo pranešime vienareikšmių išvadų nebuvo neįžvelgiau, tačiau pritariau autorius Fotheringham (2000) minčiai, kad aukštesnis visuomenės išsilavinimas informacinių technologijų srityje skatina fizinį aktyvumą ir sveikesnį gyvenimo būdą.

Ateityje tikiuosi dar labiau gilintis į šią problemą,  supratau, kad reiks pasirinkti konkrečią tiriamųjų grupę, atlikti daugiau tyrimų, sukonkretinti tyrimų objektą, metodus.

Galiausiai sakau, kad likau patenkintas galimybe dalyvauti konferencijoje, įgauta moksline patirtimi.